Team
Samen met onze klanten creëren wij marktonderzoeken waaraan hun huidige of potentiële klanten deelnemen. De uitkomsten van het marktonderzoek worden door middel van een inhoudelijk benchmark rapport tijdens een afspraak door onze klant gepresenteerd.
Deze unieke aanpak resulteert in afspraken op hoog niveau op basis van een inhoudelijk rapport. We werken voornamelijk voor grote organisaties zoals IBM of Royal IHC terwijl we met een select team van specialisten opereren. Die diversiteit in combinatie met complexe commerciële vraagstukken maken onze wereld zo interessant. Stel je maar eens voor: hoe verkoop je een vloot schepen aan een havenautoriteit ergens in Azië? Wij weten hoe…
Stefan de Pous
Researcher
Menno Schreven
Marketing Automation Specialist
Marloes Deelman
Manager onboarding
Jij?
Jij?
Rien Weststrate
Researcher
Boris Peters
Directeur
Kurt Hessels
Coach
Kirby van de Graaff
Manager Operations
Donny Kop
Researcher
Rico van Lent
Marketing Automation Specialist
Gijs van Lieshout
Researcher
Sem
Professioneel opvrolijker
Tamara Bergen Henegouwen
Assistent Manager Operations
Edwin van Mil
Schrijver
Arjan van Deursen
Researcher
Govert Hartog
Researcher
Julie Kooijman
Sales Trainee