Blogs, nieuws en onderzoeksresultaten
Onze content wordt geschreven door onze eigen onderzoekers of gastschrijvers op basis van ons marktonderzoek.
Nieuwe klanten vinden werkt echt anders dan enkele jaren geleden. Er is niet één methode die daarvoor werkt. Wat ik wel weet is dat ...
Organisaties die hun eigen producten ontwikkelen zijn meer en meer aan het innoveren. Hoewel er druk ontstaat door onder andere de opkomst van ...
Het overgrote deel van organisaties verwacht gehackt te worden. Voor liefst 94 procent van de bedrijven is het niet de vraag of dit gebeurt, ...
Duurzaam ondernemen. Circulaire economie. Smart Industry. Zeker voor een bedrijf in het kunststof spuitgieten zoals exposant GL Plastics, zijn ...
Nedap Security Management presenteerde vandaag tijdens ASIS Europe 2019 een aantal belangrijke conclusies van haar omvangrijke ...
Een wereld zonder cyberrisico’s is helaas een utopie. Gelukkig kunnen organisaties veel ellende zelf voorkomen en wanneer er toch sprake is van ...
Ransomware is een bijzondere vorm van cybercrime. Het woord zegt het al: gijzeling. Uit het cybersecurity benchmarkonderzoek dat Conscia in ...
SoftwareOne, een vooraanstaande wereldwijde leverancier van software en cloudoplossingen, heeft in Nederland een onderzoek gedaan naar ...
In de laatste blog: 47% kans op klant, constateerden we dat een afspraak van The Blue Hour op basis van Benchmarkonderzoek resulteert in 47% ...
Koude acquisitie, oftewel het winnen van nieuwe klanten die u nog niet kennen staat in ons onderzoek bovenaan de lijst als het gaat om onvrede. ...
Waarom is men zo weinig actief in het benaderen van nieuwe klanten? De reden zit diep geworteld. Men geeft in onze interviews aan: “Ze zitten ...
Juist in deze tijden blijken de verschillen goed naar voren te komen tussen ondernemers, managers, vaklieden en inspirators. Over het algemeen ...