
Blogs, nieuws en onderzoeksresultaten
Onze content wordt geschreven door onze eigen onderzoekers of gastschrijvers op basis van ons marktonderzoek.

Onze samenwerking begon in 2014 bij PQR. We namen deel aan een onderzoek van The Blue Hour zo ontstond na de bespreking van ons benchmark ...

Resultaten uit benchmarkonderzoek
Duurzaam ondernemen. Circulaire economie. Smart Industry. Zeker voor een bedrijf in het kunststof ...

Meer aandacht voor “nurturing”
In de laatste blog: 47% kans op klant, constateerden we dat een afspraak van The Blue Hour op basis van ...

Tesla?
We hebben misschien geen Tesla de ruimte in geschoten maar we hebben een aantal mooie updates uitgevoerd die we graag met je ...

Onvrede over koude acquisitie
Koude acquisitie, oftewel het winnen van nieuwe klanten die u nog niet kennen staat in ons onderzoek bovenaan ...

Aan tafel komen
Waarom is men zo weinig actief in het benaderen van nieuwe klanten? De reden zit diep geworteld. Men geeft in onze interviews ...

Drijfveer
Juist in deze tijden blijken de verschillen goed naar voren te komen tussen ondernemers, managers, vaklieden en inspirators. Over ...

Te weinig mankracht
We constateerden in de laatste blog: 14% toename in gebruik Marketing Automation… – juni 2017 dat Marketing Automation ...

Een benchmark is Engels voor meetspijker: een spijker die in de grond wordt geslagen zodat de landmeter altijd vanuit een vast referentiepunt ...

Sales capaciteit
In de vorige blog bespraken we de onvrede over conversietijd; de tijdsduur van het leggen van een eerste contact tot het ...

Conversietijd
In de vorige blog bespraken we de onvrede over conversietijd; de tijdsduur van het leggen van een eerste contact tot tekenen ...

Maak je klaar voor de nieuwe Europese privacy wetgeving.
Hierbij een korte update over de AVG. We krijgen veel vragen over de nieuwe Algemene ...