Team
Samen met onze klanten creëren wij marktonderzoeken waaraan hun huidige of potentiële klanten deelnemen. De uitkomsten van het marktonderzoek worden door middel van een inhoudelijk benchmark rapport tijdens een afspraak door onze klant gepresenteerd.
Deze unieke aanpak resulteert in afspraken op hoog niveau op basis van een inhoudelijk rapport. We werken voornamelijk voor grote organisaties zoals IBM of Royal IHC terwijl we met een select team van specialisten opereren. Die diversiteit in combinatie met complexe commerciële vraagstukken maken onze wereld zo interessant. Stel je maar eens voor: hoe verkoop je een vloot schepen aan een havenautoriteit ergens in Azië? Wij weten hoe…
Stefan de Pous
Researcher
Gijs van Lieshout
Researcher
Marloes Deelman
Manager onboarding
Rien Weststrate
Researcher
Arjan van Deursen
Researcher
Boris Peters
Directeur
Govert Hartog
Researcher
Edwin van Mil
Schrijver
Julie Kooijman
Sales Trainee
Donny Kop
Researcher
Rico van Lent
Marketing Automation Specialist
Kurt Hessels
Coach
Sem
Professioneel opvrolijker
Jij?
Jij?
Tamara Bergen Henegouwen
Assistent Manager Operations
Menno Schreven
Marketing Automation Specialist
Kirby van de Graaff
Manager Operations
Recente reacties