Team

Samen met onze klanten creëren wij marktonderzoeken waaraan hun huidige of potentiële klanten deelnemen. De uitkomsten van het marktonderzoek worden door middel van een inhoudelijk benchmark rapport tijdens een afspraak door onze klant gepresenteerd.

Deze unieke aanpak resulteert in afspraken op hoog niveau op basis van een inhoudelijk rapport. We werken voornamelijk voor grote organisaties zoals IBM of Royal IHC terwijl we met een select team van specialisten opereren. Die diversiteit in combinatie met complexe commerciële vraagstukken maken onze wereld zo interessant. Stel je maar eens voor: hoe verkoop je een vloot schepen aan een havenautoriteit ergens in Azië? Wij weten hoe…

Stefan de Pous

Stefan de Pous

Researcher

Gijs van Lieshout

Gijs van Lieshout

Researcher

Marloes Deelman

Marloes Deelman

Manager onboarding

Rien Weststrate

Rien Weststrate

Researcher

Arjan van Deursen

Arjan van Deursen

Researcher

Boris Peters

Boris Peters

Directeur

Govert Hartog

Govert Hartog

Researcher

Edwin van Mil

Edwin van Mil

Schrijver

Julie Kooijman

Julie Kooijman

Sales Trainee

Donny Kop

Donny Kop

Researcher

Rico van Lent

Rico van Lent

Marketing Automation Specialist

Kurt Hessels

Kurt Hessels

Coach

Sem

Sem

Professioneel opvrolijker

Jij?

Jij?

Jij?

Tamara Bergen Henegouwen

Tamara Bergen Henegouwen

Assistent Manager Operations

Menno Schreven

Menno Schreven

Marketing Automation Specialist

Kirby van de Graaff

Kirby van de Graaff

Manager Operations