Leadgeneratie en verhoging van marketing conversie door marketing automation, SEO/SEA en retargeting.

 

%

meer website bezoekers

%

meer opt-ins per jaar

Stap 1: Marketing automation

Door de inzet van marketing automation zijn uw website bezoekers niet langer anoniem. Van elk contact wordt een uitgebreid persoonlijk profiel gemaakt bijvoorbeeld op basis van de gegeven antwoorden in het marktonderzoek. Dit maakt de combinatie van marktonderzoek met marketing automation zeer krachtig.

Door de aanpak is het mogelijk om uw salesorganisatie actie te laten ondernemen op basis van online gedrag van uw (potentiële) klant of relatie.

Voor meer informatie over de voordelen van marketing automation klik hier.

Stap 2: Technische optimalisatie

Voordat we meerdere technieken inzetten, optimaliseren we de snelheid van uw website. Techniek is het fundament is van een succesvolle SEO strategie. De technische website analyse van The Blue Hour analyseert de technische aspecten van uw website die invloed hebben op de prestaties in bijvoorbeeld Google. We kijken onder andere naar: websitestructuur, websitesnelheid en index optimalisatie.

Stap 3: Zoekwoordenonderzoek

Bij een zoekwoordenonderzoek kijken we naar welke woorden uw potentiële klanten gebruiken om de diensten of producten te vinden die u aanbiedt.

Veelal gebruiken we het zoekwoordenonderzoek voor de ontwikkeling van de vragen in het benchmark onderzoek. Met een zoekwoordenonderzoek wordt dus het zoekgedrag van potentiële bezoekers in kaart gebracht. Het doel is om de content op de website zo goed mogelijk te laten aansluiten bij deze zoekopdrachten.

Stap 4: SEO, SEA & Retargeting

Een goede afstemming van uw SEO & SEA zorgen voor een betere online vindbaarheid. Retargeting, of remarketing, zorgt ervoor dat uw website bezoekers die ergens op uw website of tijdens het benchmark onderzoek zijn afgehaakt worden benaderd via relevante advertenties om zo alsnog te converteren.