The Blue HourThe Blue HourThe Blue HourThe Blue Hour
  • Sales
  • Marketing
  • Consultancy
  • Vacatures
  • Team
  • Stories
  • Boom
  • Login
  • NederlandsNederlands
    • NederlandsNederlands
    • EnglishEnglish

Maak je klaar voor de nieuwe Europese privacy wetgeving!

Maak je klaar voor de nieuwe Europese privacy wetgeving.

Hierbij een korte update over de AVG. We krijgen veel vragen over de nieuwe Algemene verordening gegevensbescherming (AVG). We hebben daarom alle punten voor SharpSpring even op een rijtje gezet. SharpSpring voldoet volledig aan de GDPR-richtlijnen op de deadline van 25 mei en we willen u de naleving ook gemakkelijker maken.
Hier zijn alvast een aantal middelen om je te helpen voorbereiden voor GDPR:

Help Artikelen:

The European Union General Data Protection Regulation (GDPR)
How the GDPR Impacts SharpSpring and You
GDPR: Why It Matters & What We’re Doing

Om partners en de klanten van partners zo goed mogelijk te bedienen, zorgt sharpspring dat zij volledig GDPR-proof zijn. SharpSpring is met de volgende items bezig:

Privacybeleid
SharpSpring-functieverbeteringen
Privacy Shield Certificering
Bijgewerkte voorwaarden & licentieovereenkomsten
Gegevens verwerkingsovereenkomst

Privacybeleid

Het bijgewerkte privacybeleid van SharpSpring geeft aan welke gegevens er worden verzameld van klanten en van derden, hoe die gegevens worden verwerkt en gebruikt en hoe klantgegevens en gegevens van derden op elkaar inwerken. Bekijk binnenkort het nieuwe framework van het nieuwe beleid van SharpSpring. Reminder: Het algehele gebruik van SharpSpring moet worden behandeld in uw privacybeleid. Daarbij moet u zorgen dat u uw gebruik van cookies openbaar maakt in een cookiemelding op uw website.

Hulpmiddelen

Het is belangrijker dan ooit om te bewijzen hoe klanten in uw database zijn gekomen en op welke manier ze interactie met u hebben. Om te helpen hebben zijn er enkele GDPR-vriendelijke wijzigingen in de ‘pijplijn’ voor de formulieren, landingspagina’s en exporttools. Deze updates bevatten nieuwe opties om toestemming te verzamelen en te bewijzen, evenals opties voor het verwijderen van gegevens wanneer de toestemming wordt ingetrokken.

Privacy Shield

Als SharpSpring klant bij The Blue Hour vragen wij u ook de nieuwe nieuwe voorwaarden in SharpSpring te ondertekenen. Deze voorwaarden beschrijven uw verplichtingen voor het importeren, exporteren en verwijderen van persoonlijke gegevens van SharpSpring. Dit moet vóór 25 mei in alle accounts worden ondertekend. Wees dus alert!

Gegevensverwerkingovereenkomst

Er is ook een gegevensbeschermingsovereenkomst/Data Protection Act (DPA) voor de EU-partners van SharpSpring (zoals The Blue Hour). De gegevensbeschermingsovereenkomst zal de gegevensbeheerstaken van zowel SharpSpring als de partners van SharpSpring onder GDPR evalueren. Op deze manier bent u verzekerd dat wij op een correcte manier omgaan met data van onze klanten.

Persoonlijk contact naar aanleiding van deze blog?

Auteur

Boris Peters

Directeur - The Blue Hour

Deel deze blog met jouw netwerk

0
0
0
0
0
0
GDPR, marketing automation, SharpSpring, The Blue Hour

Related Post

  • Product Update

    By BorisPeters | Comments are Closed

    We hebben misschien geen Tesla de ruimte in geschoten maar we hebben een aantal mooie updates uitgevoerd die we graag met je delen!

  • Red Bull Knockout

    By BorisPeters | Comments are Closed

    Met plezier nodigen we je uit voor hét jaarlijkse motorcross event op het strand van Scheveningen.

  • Zomermailing

    By BorisPeters | Comments are Closed

    Wilt u voor uw evenement genodigden laten (na)bellen? Onze vakantiekrachten helpen u graag voor zomerse tarieven!
    Wij zijn al volop aan het genieten van het zomerseizoen op Scheveningen, maar we blijven natuurlijk niet stil zitten.

  • Marketing Automation

    53% is ontevreden over de contentmarketingstrategie

    By BorisPeters | Comments are Closed

    De laatste keer bespraken we het formaat van de salesfunnel. We constateerden dat de denkbeeldige trechter met mogelijke klanten ongeveer drie maal groter moest zijn de 5 jaar ervoor. De reden; steeds langere conversietijd (de tijdsduur van het leggen van een eerste contact tot tekenen van offerte).

  • 14% toename in gebruik Marketing Automation… maar gebrek aan brandstof

    By BorisPeters | Comments are Closed

    In de laatste blog: 47% kans op klant, constateerden we dat een afspraak van The Blue Hour op basis van Benchmarkonderzoek resulteert in 47% kans op business.

Links

Geschiedenis

Vacatures

Onderzoek

Contact

Contact

Laan van Nieuw Oost-Indië 125

2593BM Den Haag

070 – 3698509

info@thebluehour.nl

Volg ons op

Bel mij

  • Sales
  • Marketing
  • Consultancy
  • Vacatures
  • Team
  • Stories
  • Boom
  • Login
  • NederlandsNederlands
    • NederlandsNederlands
    • EnglishEnglish
The Blue Hour
Deze website maakt gebruik van cookies om uw ervaring te verbeteren. Je kunt hier de cookies accepteren of weigeren.Accepteer Weiger Meer informatie
Privacy & Cookies Policy

Noodzakelijk Altijd ingeschakeld