The Blue Hour
  • Diensten
    • Benchmarkonderzoek
    • Marketing Automation
    • Consultancy
  • Werken bij
    • Vacatures
    • Team
  • Insights
  • Over The Blue Hour
    • Geschiedenis
    • Goed doel
  • Contact
  • Login
  • Bel me
  • nl_NL
    • zh_CN
    • en_GB
    • fr_FR
    • de_DE
    • es_ES
    • it_IT
    • ja
    • pt_PT
    • da_DK
    • sv_SE
Selecteer een pagina

Bijna 60% multinationals vindt eigen toegangscontrolesysteem niet toekomstbestendig

Benchmarkonderzoek Nedap

Nedap Security Management presenteerde vandaag tijdens ASIS Europe 2019 een aantal belangrijke conclusies van haar omvangrijke benchmarkonderzoek. De marktgroep van technologieconcern Nedap onderzocht de toegangs beheeruitdagingen en -kansen waarmee multinationals worden geconfronteerd, nu en in de toekomst. Een belangrijke bevinding: bijna 60% van de multinationals vindt het eigen toegangscontrolesysteem (nog) niet toekomstbestendig.

De resultaten van het onderzoek werden gepresenteerd door Martin Wijlens en Timon Padberg, beiden Sales Manager Global Clients van Nedap Security Management. Zij gaven bezoekers van de Nedap-stand een insider view over de nieuwste uitdagingen en kansen op het gebied van toegangsbeheer voor mondiaal opererende organisaties. Ook gingen zij in op het Global Client Program van Nedap, dat multinationals onder meer helpt bij het efficiënt en mondiaal implementeren, onderhouden en bijwerken van toegangscontrolesysteem AEOS.

Martin Wijlens: “Ons benchmarkonderzoek biedt multinationals een nuttig ‘peer-to-peer’ inzicht over de status, uitdagingen en kansen van hun toegangscontrolesysteem. Het zoomt onder meer in op thema’s als ‘gemak versus gevaar’, infrastructuur en kaarttechnologie.” Timon Padberg vult aan: “Door toenemende mondialisering en voortdurende veranderingen is het professioneel uniformiseren van veiligheidsaspecten als toegangscontrole steeds belangrijker. Wij ondersteunen multinationals onder meer met concrete inzichten door marktonderzoek en ontzorgen bovendien met ons Global Client Program.”

 

LinkedIn
X
WhatsApp

Benchmarkresearch

Dit artikel is geschreven op basis van het onderzoek: ‘What is the added value of access control for organizations?’ Uitgevoerd door The Blue Hour. Het onderzoek is uitgevoerd van 2020 tot 2024 en richt zich wereldwijd op multinationals in meer dan acht landen. Inmiddels hebben ruim 180 beslissers aan het onderzoek deelgenomen. Ruim 1200 beslissers zijn toegevoegd aan het netwerk van Nedap en regelmatig van updates van het onderzoek voorzien. Alle benchmarkrapporten zijn door middel van een afspraak opgevolgd door specialisten van Nedap.

Naar onderzoek
Download rapport
Lees extern artikel

Nedap is in 1929 opgericht onder de naam Nederlandsche Apparatenfabriek, toen nog afgekort tot Nafa. In 1933 hebben we onze naam gewijzigd in Nedap, een nieuwe samentrekking van de oorspronkelijke naam. Al meer dan 90 jaar helpen we mensen met innovatieve technologie die bijdraagt aan de kwaliteit van hun beroepsleven. Er werken ruim 800 medewerkers wereldwijd met eigen vestigingen in tien landen. Nedap is 1 van de 10 oudste beursgenoteerde ondernemingen van Nederland.

Zelf onze aanpak ervaren?
Doe mee aan ons eigen onderzoek

Links

Geschiedenis
Vacatures
Onderzoek
Contact

Contact
Maanweg 174
2516 AB, Den Haag

070 – 3698509

Volg ons op

  • Volgen
  • Volgen

Bel mij



Certified partner

Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om u te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Voorkeuren
{title} {title} {title}